Πέμπτη, 1 Μαΐου 2014

Η μαμά ξέρει.

Μπήκε ο Μάης, και εγώ ακούω την συναυλία Μάλαμα, Ιωαννίδη και Αλεξίου από το 2006.(Πόσο πιο fail?)  Έξω έχει τόσο ωραία μέρα και εγώ δεν έχω βγει ούτε στο μπαλκόνι μου. Ευτυχώς που έχω και τη μαμά μου, να με παίρνει τηλέφωνο κάθε τρία λεπτά να πάω να την βρω για φαγητό. Πάντα το κάνει αυτό η μαμά. Πάντα θα νοιάζεται πιο πολύ απ' όλους. Γιατί τώρα που έρχεται και η γιορτή της Μητέρας δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος ώστε να την ευχαριστήσω για όλα αυτά που κάνει για μένα και τα κορίτσια. Ειδικά τα τελευταία 9 χρόνια, που πρέπει να είναι και μητέρα και πατέρας.
 
Η μητέρα σου θα κάτσει δίπλα σου για βράδια ατελείωτα, καθώς εσύ θα ψήνεσαι στον πυρετό. Θα είναι εκεί και στα βράδια ερωτικής απογοήτευσης και σε αυτά των γενεθλίων σου που δεν θα θες να κοιμηθείς. Θα είναι εκεί όταν θα έχεις νεύρα και θα τα ακούσει χωρίς να φταίει. Παρ' όλα αυτά θα το προσπεράσει και αυτό. Γιατί σ' αγαπάει και αυτό δεν αλλάζει με έναν τσακωμό σας.
Η μητέρα σου θα κάνει τα πάντα για να σου έχεις όλα αυτά που θες. Όχι αυτά που σου είναι αναγκαία, αυτά που θες. Εκείνη θα σου μάθει τρόπους και το πως να χειρίζεσαι καταστάσεις. Θα σου δώσει τις καλύτερες συμβουλές εκεί που δεν το περιμένεις και θα κάνει το αδύνατο δυνατό για να σε αποτρέψει από το να φας τα μούτρα σου.(Άσχετα που ξέρει ότι θα κάνεις του κεφαλιού σου). Το μόνο σίγουρο είναι πως μετά δεν θα σου πει "στα λεγα", θα σου πει "δεν πειράζει, πώς θα μάθεις αλλιώς;" και εσύ δίπλα θα πλαντάζεις στο κλάμα.
Η μητέρα σου θα σου μάθει να κάνεις σκι, να κάνεις κατάδυση και μέχρι και να οδηγείς. Γιατί αν δεν έχεις κάποιον με τον οποίο μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά, δεν έχει νόημα να τα μάθεις. Είναι ο άνθρωπος που θα σε κάνει να πάρεις τα πόδια σου να κάνεις πράγματα. Θα σου δείξει πως η ζωή είναι ωραία και πρέπει να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή. Ακόμα και τις άσχημες.
Γιατί είναι ο άνθρωπος που θα ξέρεις πάντα ότι θα σ' αγαπάει πιο πολύ και από τον ίδιο του τον εαυτό. 

Θέλω να πω πολλά ευχαριστώ στη δική μου τη μαμά που ενώ είναι μόνη της, δεν μας έχει λείψει τίποτα. Που μαζί της γυρίσαμε όλο τον κόσμο και που μας έκανε τα παιδιά που τώρα είμαστε. Που μας έμαθε πως η οικογένεια είναι πάνω από όλους και όλα και πως οι καλύτερες μας φίλες θα είναι πάντα οι αδερφές μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου