Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2014

10 πράγματα που μου έμαθαν τα "Σκαθάρια"

Ναι, ξέρω πως το Beatles 50th Anniversary έχει περάσει εδώ και καιρό ΑΛΛΑ

    Οι Beatles είναι ένα από τ αγαπημένα μου συγκροτήματα αφενός για την ιστορία του και αφετέρου για το γεγονός ότι έχω μεγαλώσει με αυτό. Όχι, οι γονείς μου δεν είχαν την νοοτροπία της επανάστασης του 60 απλώς ήξεραν να ξεχωρίζουν την μουσική από την φασαρία. (Τουλάχιστον γιαγιά με αυτό που μόλις ξεστόμισα). Εξάλλου, ήταν οι αγαπημένοι του μπαμπά μου και όπως έχω ξαναπεί, το "One" ήταν το πρώτο μου CD.
    Όσο και αν δεν συμπαθούσα την Yoko Ono, όσο και αν πιστεύω πως ο John Lennon ήταν υποχείριό της (θεωρίες συνωμοσίας), όσο και αν ο Ringo Starr μου είναι λιγάκι αδιάφορος και όσο και αν πιστεύω πως ο Paul McCartney είναι καλός μέχρι σήμερα(εξάλλου έχει και την κόρη με τις τσάντες, ξέρεις, την  Stella), για τον George Harrison δεν έχω και κάτι να πω(στα μάτια μου είναι λίγο άκυρος), όλοι μαζί δημιούργησαν ένα συγκρότημα που ένα ήταν και άλλο δε θα' ναι (στα απλά και λαϊκά). Κρίμα που αυτό το κορίτσι έφταιγε για την αρχή της καταστροφής όλων αυτών. (Ναι, αυτή η γιαπωνέζα)

1. Hey Jude:
"And any time you feel the pain, hey, Jude, refrain Don't carry the world upon your shoulders Well don't you know that its a fool who plays it cool By making his world a little colder "

Στις δύσκολες στιγμές, μην σκας. Δεν φταις μονάχα εσύ για όλα κορίτσι/αγόρι μου.

2. All my lovin' : 
"I'll pretend that I'm kissing The lips I am missing And hope that my dreams will come true And then while I'm away I'll write home every day And I'll send all my loving to you"


Όσο και αν πιστεύω πως οι σχέσεις και οι αποστάσεις δεν τέμνονται πουθενά, το λίγο χώρια μόνο καλό κάνει. Πόσο λίγο όμως;
(Tops βδομάδα μωρέ)

3. I've Just Seen A Face:
"I've just seen a face I can't forget the time or place Where we just meet She's just the girl for me And want all the world to see We've met, mmm-mmm-mmm-da-da-da Falling, yes I am falling"

Ωραίο πράγμα το να είσαι ερωτευμένος ρε παιδί μου.

4. Yesterday:
"Yesterday, love was such an easy game to play Now I need a place to hide away Oh, I believe in yesterday Why she had to go I don't know she wouldn't say I said something wrong, now I long for yesterday"

Μπορεί χτές να ήταν όλα καλύτερα, αλλά δεν ξέρεις πως θα είναι τα πράγματα αύριο. Ίσως καλύτερα και από χτές.

5. I'm looking through you:
"I'm looking through you, where did you go I thought I knew you, what did I know You don't look different, but you have changed I'm looking through you, you're not the same"

Οι άνθρωποι αλλάζουν και χωρίς να το καταλάβεις φεύγουν. Δεν είναι ότι δεν τους ήξερες ποτέ, απλώς "life happened".

6. Eleanor Rigby:
"All the lonely people Where do they all come from?"

Πολύ μοναξιά. Εγώ αυτό ξέρω.

7. With a little help from my friends:
"What do I do when my love is away?(Does it worry you to be alone?)How do I feel by the end of the day?(Are you sad because you're on your own?) No I get by with a little help from my friends Mm I get high with a little help from my friends Mm going to try with a little help from my friends"

Η οικογένεια της επιλογής σου. Οι φίλοι είναι από τα πιο σημαντικά και αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής σου.
Τι και αν μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, πάντα θα είναι εκεί για σένα. Πάντα θα σε βοηθάνε στις δυσκολίες και θα γελάνε με τα πιο κρύα αστεία σου. Πάντα, όμως.

8. All you need is Love:
"There's nothing you can do that can't be done Nothing you can sing that can't be sung Nothing you can say but you can learn how to play the game It's easy"

Εγω τα έχω πεί, τα λέω και θα τα ξαναλέω. Χωρίς αγάπη δεν πας πουθενά! Μετά όλα γίνονται.

9. Here comes the sun:
"Here comes the sun, here comes the sun And I say it's all right Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here"

Και όπως το καλοκαίρι βγαίνει ο ήλιος και αρχίζουν οι ζέστες και αρχίζεις και εσύ να νιώθεις ωραία και ανάλαφρα, έτσι και τα προβλήματά σου σιγά σιγά συρρικνώνονται. Αν είναι σημαντικά, υπομονή, θα έρθουν καλύτερες μέρες στο υπόσχομαι.

10. Let it Be:
"When I find myself in times of trouble Mother Mary comes to me Speaking words of wisdom, let it be And in my hour of darkness She is standing right in front of me Speaking words of wisdom, let it be Let it be, let it be"

Είμαστε εδώ για να δεχόμαστε ό,τι μας συμβαίνει. (Ναι, Ό,ΤΙ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου