Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Επιλογές

Και αν κάτι πάει στραβά για κάποιο λόγο; Και αν η μέρα που δεν βγήκες ήταν η ευκαιρία σου για κάτι διαφορετικό; Και αν ο δρόμος που δεν διάλεξες σε οδηγούσε κάπου πολύ καλύτερα; Τι και αν όλα τότε ήταν αλλιώς;
Δεν ξέρω αν πρέπει να πιστεύουμε πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο ή αν απλώς ότι είμαστε οι επιλογές μας. Παρ' όλα αυτά θέλω πολύ να μπορώ να δικαιολογώ τις πράξεις μου, τις επιλογές μου. Θέλω να κοιμάμαι και να ξυπνάω με την σκέψη ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Να επιλέγω δρόμους στην ζωή μου που θα με οδηγούν σε αυτό τον λόγο. Ακόμα και αν αυτός ο λόγος δεν υπάρχει. Γιατί όσο και αν θέλω να δικαιολογήσω τα λάθη μου, βαθιά μέσα μου ξέρω πως δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον όποιο συμβαίνουν τα πράγματα γύρω μου, μέσα μου. Απλώς ζω. Ακόμη και αν λέω ψέματα σε εμένα στην προσπάθειά μου να πειστώ.
Δεν θεωρώ πως όλα γίνονται για να καταλήξουμε σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι της ζωής μας. Ας αρχίσουμε από αυτό.  Πιστεύω πως απλώς μερικές φορές επιλέγουμε πάνω σε συναισθηματικά φορτισμένες στιγμές της καθημερινότητάς μας. Συνήθως τότε κάνουμε τα "λάθη", όπως τα αποκαλούμε. Έχεις παρατηρήσει ποτέ όμως πως αυτές οι αποφάσεις εν βρασμώ ψυχής είναι οι μόνες αποφάσεις που πάρθηκαν καθαρά "γιατί έτσι"; Γιατί ήθελες και αυτό έφτανε.
Όταν οι επιλογές μας γίνονται με βάση την λογική μας και σιγά σιγά παραμελούμε τα θέλω μας, τότε θα φτάσει η ώρα που θα ρωτάς τον εαυτό σου ξανά και ξανά τι θέλεις. Όχι αν ήθελες τον δρόμο που πήρες, αλλά ποιον δρόμο έπρεπε και πρέπει να ακολουθήσεις. Τότε καταλαβαίνεις ότι το σκέφτηκες πολύ. Ότι όχι απλώς συμβιβάστηκες, αλλά στην πορεία ξέχασες τον αρχικό σου στόχο. Και τώρα τι; Είμαι πάλι στην αρχή;
Έχεις φτάσει στο σημείο που αρχίζεις να τσαντίζεσαι και όλα σου φταίνε ενώ στην  πραγματικότητα φταις μόνο εσύ. Εσύ που άφησες τον εαυτό σου να συμβιβαστεί σε σημείο αηδίας. Και τι κατάλαβες; Βρέθηκες πάλι στην αρχή.
Συμμάζεψε τα ασυμμάζευτα όσο ακόμα μπορείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου